Vlak voor vertrek naar Suriname - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Karlijn Lenferink - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek naar Suriname - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Karlijn Lenferink - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek naar Suriname

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

18 Februari 2014 | Nederland, Hengelo

Lieve allemaal,

Als eerste ontzettend bedankt voor al jullie gezelligheid afgelopen weekend. Ik heb heel erg genoten van de feestjes. Het boek met daarin alle tekstjes en foto's ga ik zeker meenemen. Ik ga jullie missen!

Morgenvroeg vertrek ik om 4:30 uur van huis om op tijd op Schiphol aan te komen en mijn vlucht in ieder geval niet te missen. Mijn koffer en handbagage zitten propvol, maar het is in totaal minder dan 35 kilo dus ik ben tevreden. Om 10:20 uur vlieg ik samen met Lotte richting het (hopelijk) zonnige Suriname en gaan wij voor vijf maanden stage lopen. Dit wordt een avontuur waarbij we heel erg veel gaan leren en natuurlijk zeker gaan genieten. Na de eerste week in Suriname zal ik jullie op de hoogte houden over hoe het allemaal is gegaan en hoe het gaat.

Liefs,

Karlijn

  • 18 Februari 2014 - 22:42

    Cathy:

    Leuk, ik ga je zeker volgen!! Geniet!!!

  • 19 Februari 2014 - 00:59

    Tanja:

    Ik ook! Leuk om je zo te kunnen volgen! Heeel veel plezier! Dat wordt een super reis!! Dikke x Tanja en knuffel van Sam en Kris!

  • 19 Februari 2014 - 07:48

    Maaike:

    He Karlijn,
    Nog ff en dan gaat je avontuur echt beginnen! Een goede vluchten en geniet ervan!
    Liefs Maaike

  • 19 Februari 2014 - 09:37

    Els:

    Hoi Karlijn,
    Heel veel plezier en geniet ervan. Ik ga je volgen. Liefs Els

  • 19 Februari 2014 - 21:50

    Denise:

    He Karlijn! Via deze weg nog even een heel erg fijne reis en avontuur daar toegewenst!! Liefs, Denise.

  • 29 Maart 2014 - 21:46

    Ans Boerkamp:

    Hoy Karlijn en Lotte,lAlles oke daar? Wij zijn net terug van een reisje naar La Palma niet te vergelijken met Suriname natuurlijk, maar het weer wel een beetje. Ik zal jullie volgen en tot snel, veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 4519

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 26 Juli 2014

Suriname!

Landen bezocht: